Vaš telefon zvoni i vi odlučujete javiti se umjesto da poziv pustite na govornu poštu. Dočekuje vas prezentacija od agresivnog prodajnog predstavnika. Izgledi su da ćete, ako ne želite ono što oni prodaju, odmah poklopiti slušalicu. Čak i ako to učinite, agresivnost vas odbija i proizvod biste mogli kupiti negdje drugdje ili preko drugog prodajnog predstavnika. Zato je način na koji se odlazni pozivi upućuju jako bitan.
Ustvari su odlazni pozivi svi pozivi koje upućuje vaša tvrtka, dok se hladni pozivi događaju kada prodajni predstavnici zovu potencijalne klijente ne znajući jesu li zainteresirani za vaše ponude.
U ovom ćemo dijelu proći sljedeće: što je odlazni poziv, odlazni pozivi vs. dolazni pozivi, kako napraviti učinkovite pozive.
Ustvari su odlazni pozivi oni pozivi pozivnog centra koje agenti upućuju potencijalnom kupcu kako bi potaknuli njihov interes za proizvod ili uslugu tvrtke – ili zaključili prodaju. Ljudi koji upućuju odlazne pozive obično su predstavnici prodaje ili službe za korisnike.
Odlazni naspram dolaznih poziva
Jednostavno rečeno, odlazni pozivi upućuju se od predstavnika pozivnog centra potencijalnom klijentu, dok dolazni poziv upućuje klijent ili potencijalni klijent tvrtki ili organizaciji.
Obično se odlazni pozivi upućuju sa ciljem:
- Generirajte interes za proizvod ili uslugu
- Zaključite posao
- Provedite istraživanje tržišta
- Zakažite sastanak
- Pratite kupca nakon prodaje
S druge strane, klijenti ili potencijalni kupci obično upućuju dolazne pozive da:
- Naručite
- Istaknite probleme s proizvodom ili uslugom
- Zakažite termin ili sastanak
- Zatražite tehničku podršku
- Zatražite pomoć oko upravljanja računom
U konačnici, važno je zapamtiti da će se strategije koje koristite, pa čak i raspoloženje korisnika razlikovati od odlaznih do dolaznih poziva.
Dok dolazni pozivatelj očekuje da će s nekim razgovarati, saznati više o proizvodu za koji je istinski zainteresiran ili riješiti problem putem korisničke službe, kad su odlazni pozivi u pitanju osobe s druge strane neće ih očekivati od vas, možda neće imati puno vremena da vas saslušaju, a možda čak i ne žele razgovarati s prodavačem preko telefona.